6 Nisan 2018 Cuma

HÜSEYİN KORKMAZ



(10 Mayıs 1980, Malatya – 31 Ekim 2023, Malatya)

 

Fadime Hanım ile Yusuf Korkmaz’ın oğlu. 1992’de Malatya Kemal Özalper İlkokulu’nu, 1995’te Malatya İnönü Ortaokulu’nu, 1998’de Malatya Hacı Ahmet Akıncı Lisesi’ni bitirdi. 2016’dan beri Milli Eğitim Bakanlığı’nda memur olarak çalıştı. Malatya’da yaşıyor, bekar.

İlk şiiri 2009’da Mühür dergisinde (Mart-Nisan), ilk yazısı 2013’te Akatalpa dergisinde (Eylül) çıktı. Şiir, yazı ve söyleşileri; Afrodisyas Sanat, Akatalpa, Akköy, Amanos Edebiyat, Ayna İnsan, Caz Kedisi, Çini Kitap, Eliz Edebiyat, Hayâl, Kasabadan Esinti, Kuşak Edebiyat, Mor Taka, Mühür, Nif Sanat, Papirüs, Sarmanl Çevrim, Sincan İstasyonu, Şehir, Şiiri Özlüyorum, Taşra, Tmolos, Üryan, Yaşam Sanat, Zalifre Yazıları gibi dergi ve fanzinlerde yayımlandı.

Ödül: Kayısı Çekirdeği adlı dosyasıyla 2021 Muammer Hacıoğlu Şiir Ödülü'nde Jüri Özel Ödülü'nü; Yangın Okuyucusu adlı dosyasıyla Hüseyin Çiftçi Şiir Yarışması Özel Ödülü’nü aldı.

Yapıtları: Şiir: *Kül, Nevşehir: Şiiri Özlüyorum Kitaplığı, 2018 *Bekçi Bıyıklı Rönesans Kedisi, Ank.: Klaros, 2019 *Yangın Okuyucusu, Ank.: Klaros, 2021

Kaynaklar: Bilgi Formu, Şubat 2019

*4 Kasım 2023 tarihinde güncellendi.

*Yayına hazırlayan: Şükrü Kırkağaç


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kendisinin şiirlerini daha önce okumuştum kitabını merak ediyorum.

Adsız dedi ki...

şiir delisiyim farklı bir şairi okumak iyi gelecek

Adsız dedi ki...

Daha önce şiirinize rastlamıştım çok beğendim içeriği çok etkileyici doğrusu kitabınızı da çok merak ediyorum.

Adsız dedi ki...

nice şiirli günlere