25 Mayıs 2008 Pazar

Absürtük Metinler / Murat Sohtorik


Murat Sohtorik'in "Absürtük Metinler" adlı kitabı Cinius Yayınları tarafından yayımlandı.


Murat Sohtorik'in "Absürtük Metinler" adlı kitabından alıntılar:


Gelmek


-Neden geldin?
-İçimden geldi.


Gizem


Bir öpücüğü
en iyi sahibi
saklar.


Özgür


Bir kadını çözmek için önce onu bağlamalı.


Saniye


-15 dakika daha bekle, geliyorum canım?
-Burada bir kadın var bana asılan, 15 dakikada götürür beni alim allah!
-Sen gitmek istersen götürür.
-Sevgilimi bekliyorum dedim, güldü, sen gel onu benim külotuma anlat dedi.


Belgin


-Görüşecek miyiz?
-Belki.
-Kadınların hayırları belki, belkileri evet anlamına gelir derler, ama benim için belki hayır demektir.
-Olabilir.


Aptalın biri


Aptalın biri gelip bana aptalsın diyorsa neden dinleyeyim. Bana aptal diyecek adamın akıllı olması gerekir. Yeterince akıllıysanız da bana aptal demezsiniz. Bana aptal diyecek adamın aptal olması gerekir.


Mektup


-Siz bu mektubu okuduğunuzda ben çoktan ölmüş olacağım.
-Hangi mektubu?
-Bu yazdığımı.


Fidye


-Memelerin elimde, fidyeyi vermezsen...
-Fidye ne?
-Kalçaların.


Organizma


-Kamyon çarpmış gibiyim.
-Böyle çıplakken mi!


Foto


-Resmine bakmayacağım ama seni hep hatırlayacağım.
-Ben resmine bakacağım ama asla seni hatırlamayacağım.


Unutmak


-Hiçbir şey yapmak istemiyor canım.
-Unutup yap ya da yapma unut.


Karga


Korkak bir karga gibi yaşayıp ölüyoruz, kazanan hep korkuluk oluyor.


Yeten


Kendine yeten, hayata yeter...


Pire


Paranoyaklık kötüdür ama pirelenmek iyidir.


Dünya bir sahnedir


O zaman evde biraz prova yapmak gerekmez mi?


Bedel


Bedel ödeyen masumdur.
Suçlu olan bedel ödemez; o yüzden suçludur.


"Absürtük Metinler" adlı kitaptan yapılan alıntılar Murat Sohtorik'in izniyle yapılmıştır.


Murat Sohtorik'e başarı dileklerimle teşekkürlerimi iletiyorum, biraz gecikmeli olsa da...






Hiç yorum yok: