8 Mayıs 2013 Çarşamba

GİDİYORUM / CEM SAVRAN

GİDİYORUM

dağınık düşünceler gibi
içimde cıvıldaşan kuşlar

ne incinmişim senden
ne gücenikliğim var
gidiyorum yazık, hoşça kal.
elimdeki kırılmış yaydan
ah, işte aldığım o karardan
ok gibi fırlıyor hasret
hedef tahtasına gurbetin

aldırma dönüp bakmadığıma ardıma
dönsem küle döneceğim elbet
dönmesem külli kül
senden uzak her yer taşra
senden uzak her yer gurbet

bükme boynunu beni bekle
hayat anne bırakmazsa elimi
dönüp geleceğim mutlaka
göğsümde taşıyarak
sensiz geçmiş günlerin isini.

dağınık düşünceler gibi
içimde cıvıldaşan kuşlar
nereye uçar ah, nereye uçar!

19 Ocak 2013

Cem Savran

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzeldi face de gördüm resimleri görünce bilgisayarda ekranda blogunuzu buldum şiirleri çok seviyorum takip ettiğim bloglar içinde şiir pek yoktu rastladığım çok iyi oldu