4 Temmuz 2017 Salı

AŞIK ÇAĞLARİ


(1965, Morcalı Köyü, Karaman - )

       Asıl adı Muammer Çalar'dır. İlkokulu köyünde okudu.
Kaynaklar:
Şiirlerinden Seçmeler:

BENİ

Nere gidem gönül senin elinden
Her olur olmaza kul ettin beni
Bülbülüm ayırdın gonca gülümden
Akçeye yar olmaz pul ettin beni

Bir ahu ceylana kıldın nazarım
Tünedin virana kurdun pazarım
Dokunma sineme gayrı bizarım
Yanardağ özüydüm kül ettin beni

Çağlari dertlenir budala gönlüm
Harcadın gençliğim tükettin ömrüm
Soldurdun ayvanda tez açan gülüm
Bahçeye yaraşmaz çal' ettin beni

NEYLERİM

Göz koymuşum al yanağa döşüne
Sevmişim sevdalım canı neylerim
Deli gönül avcı düşmüş peşine
Sevmişim sevdalım canı neylerim

Al yanaklım bal dudaklım şekerim
Sevdana düşeli derdi beterim
Yana yana hasretini çekerim
Sevmişim sevdalım canı neylerim

Gözde sürme al yanakta gamzeler
Deli eder deli derdim tazeler
Çağlari'nin katli vacip deseler

Sevmişim sevdalım canı neylerim

Hiç yorum yok: