13 Temmuz 2008 Pazar

Sayıların Şehveti / Betül Tarıman

SAYILARIN ŞEHVETİ

sekizzzzz

bir günaydın demezim
sabahı olmazım
aşk bir tabanca
it gibi sokaklarda geziyor
tay gibi zıplıyorum
bu ben miyim vivet
damarlarımda müstehcen bir kan
vanlı bir kadını kendime benzettim

benzetmek yetmez
yollarda köpekler buluyorum
ki köpekler
bazıları memeleri sarkıktır ve
ehildirler ben onlardan beslendiydim
açıp bakıyorum
dertlerini gizledikleri yerlerine
ardlarında dolanıp

sevgilim bana kulak ver
sana kendimi sevdireyim
bazı kadınlar bazı kadınlara
söküklerini diktirir
bazı kadınlar da
bazı adamlara sevgili değil
halkın üşüdüğü odalara el resmini çiz

vaktidir peronda kal
yoksa nasıl sığdırayım sana kendimi
dilini öpeyim nasıl
nasılsa havarisiyim senin ve kendimin
çoğalalım böyle alt ve üst dudak
sevgilimm öp beni
sevgilim saati sekize kur
sevgilim sekiz sana hevestir

demek isterdim
buz üstünde puzzle oynuyordum
düğmelerimi çözdüm uyuyordun perde kapan
çocuklar da nerden çıktı kapıyı örtmüştüm
* - hadi şimdi uç uç hadi -
bak sana buhur sana ıtır sana laleler
olmadı oturalım arka koltuğuna dolmuşun
tenlerimiz birbirine amade
sıcakta sevişilmezmiş olsun
kuşlar kanat çırpsın ses verdiklerine

sekizzzz

gidiyorum kendime dert edindiklerimle

· Mehmet Can Doğan

* Betül Tarıman'ın izniyle yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok: