6 Temmuz 2016 Çarşamba

ALPER VOLKAN DİKYAR



       Şiirleri, Bireylikler, Gediz, İspirto, Kaburga, Şiir’den,  vb. gibi dergi ve fanzinlerde yayımlandı / yayımlanıyor.

Şiirlerinden Seçmeler:

İNTİHAR İFTİHARLA SUNAR

Herkesin aynı rüyayı gördüğü gece
Saatlerce gözgözeydim simli siyanürle
Belirsizliğin şiddet kokusu;
ağlayan kediler unuttu uyku semelerimde durun dedim!
azınlığın sırrına sefalet bırakıryor bu terk sokaklarda bu simsiyah tüller
öyle büyükler ki rüzgar
bedene geldi sanıyor müjdeci cinler

kocaman papyonuyla huzursuz maymunum,
gıdıklıyor bileğimi kaşları çatık
sol cebime adresler örüyorum
adamlarıyla mutlu, pisuvarda gözgöze gelen iki travesti rüyayı kanla bozuyor
kadınlarıyla mutlu,intihar mektup sorar mı size oğllarından?

Beş dakikada bir bayılan çiçeklerle tanışan kırgın uyuşturucular
Dantel dantel çocukların uykularını gelip tekme tokat benden aldılar…

Ferrarisini satan popçular yerleşmiş gözyaşıma
sanıyorum oysa ben sadece
Siz çocukken salıncaklarda sizi hep birileri mi sallasın isterdiniz!?
Siz birer ereksyonsunuz üzgünüm
Kaldırıp şu şişeyi kafanıza vurayım ama siz ölmeyin
ee üzgünüm bana düştü yüzünüzde çırılçıplak kelebeklerin cilvesi
Uyandırıyım 155 tir zıvanası 3. Sayfalardan polis imdat
aniden elektrik kesilir yüzümde yırtarım…

hani gölgelerinden utanmazlarmış ya sokak lambaları
hani aç devlerin karınlarına atılan yumrukların hatırasıymış ya
yaralanma sebeplerini hafife alan ilk yardım baheneler
dul heveslerin kavalyesiyim o vakit dal taşak
yine göğün kapısını çalıp çalıp kırmızı karlar beklerim
sanki belki muallak
delikan racon kallavi
öptüm seni hayel meyal…

herkesin aynı rüyada öldüğü gece sabaha kadar kavga ettim iki gül desenli kediyle

bıraktım kalbimi bir cami avlusuna
çözülüyorum iskeletimden derin hışırtılarla
vivaldi seyirlere playback etlerim konmak üzere edepsiz bir aksi sedaya
ah dilimin kırılgan kemiği, saniyede kaç vesvese işitir dünya?

Dert tasa
Hesap kitap
Bok püsür
Öptüm seni hayel meyal…


Hiç yorum yok: