24 Ağustos 2017 Perşembe

EMRULLAH ALP



(24 Aralık 1988, İstanbul - )


 
       Aslen Mardinli. İlkokul ve lise yılları İstanbul’un Avcılar semtinde geçti. 2008 yılında Konya Selçuk Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı’ndan mezun oldu, daha sonra Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirdi.
       Birçok dergide şiirleri yayımlandı.
Yapıtları:
Şiir Kitapları:
& İçimden Hiçime (2013, Sokak Kitapları Yayınları)
& Kekeme Kırıntı (2017, Komşu Yayınları, Yasakmeyve Şiir Dizisi, İst., 88 s.)

Şiirlerinden Seçmeler:

YİNE

Bir uçurum tanıyorum
Çoğu zaman ve bugün
Kendimi içine itiyorum.
Bu hiç geçmiyor, virgüllerin hepsini topla.

Bir uçurum yaratıyorum
Yaptıklarım ve anılar
Kendimi içine itiyorum
Bu hiç geçmiyor, noktaların hepsini topla.

Bir uçuruma atlıyorum
Kahverengi kokuyor, utanıyorum
Siyahtan korkuyorum
Bu hiç geçmiyor, ışıkların hepsini topla.

Hangi harfe başlasam uzuyorum
İçimden gitmek zikirleri çekiyorum,
Geliyorum.
Bu hiç geçmiyor, tekrarlıyorum.

Bildiklerimi sana anlatıyorum
Bunları değil,
saklıyorum.
Bu hiç geçmiyor, başa alıyorum       

Bir uçurum buluyor, atlıyorum.

Hiç yorum yok: