10 Haziran 2008 Salı

ÜLKENDE ZENGİNLİĞİM BEN


al kendini git
sözcüklerin senin olsun
teslim oldum tanrım
iki güçlü kol arasına
ülkende zenginliğim ben

bir’im ben
tek uçan kuş hala gökte
öyle yakınım öyle yakınım
öyle yakınım ki tene
bana tenini aç
çoğalabilir güzelliğini güzelim güzelim
ince bacaklarım koşsun sana
sevmeyi sevmeyi

azcık eğlen sana türkü söyleyeyim
açayım mahrem yerlerini sözcüklerin
sevgilim kumrular toplamış kapı önleri bak
bir yakayı denediklerimle
ben ters yüz ettim

kızı olup ağladım annemin leke olup
annemin annemin
kaç kavuşmasız kış geçecek
dağın elinden tutup ağladım
dağ ki ayakların büyütmüştür tepeyi
bir dağcının belki de en çok söylediği kelimedir
“eteklerine vardığımız dağ”
Dağ beni de yanına al DAĞ
muntazam bacaklarınla yürü beni DAĞ
şimdiçoktanbittigece
şimdiçoktanbittigece
ne DAĞ aşka zirve ne de aşk DAĞ’a zirve

herkes kendi aşkının zirvesinde
herkes kendi zirvesine çıkıyor
kendine edindikleriyle hileli bir acıyı
uzak bir adamdan çıkarıyor
çivileri söküyor
çiviler sökülmek için var
ve düğme ufaltılmış anılar yumağı
beni ona ilikle
ürpersin her kadın bir erkekte
ürpersin her kadın bir erkekte

tene de heves biçmeli
her dokununca olmuyor
ten de konuşulmak istiyor
elleri var dokunulmak istiyor
dudakları her ağza açılmaz
bilinç ters akar
ters açılmış laleler gibi
ruha eğer elbise biçilmemişse

Betül Tarıman

* Betül Tarıman'ın izniyle yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok: