3 Mart 2014 Pazartesi

MASALLAR MEKTUPLAR VE KUŞLAR - RAHMİ EMEÇ

     

       Sevgili şairlerimden güzel insan Rahmi Emeç'in dört şiir kitabına bir öykü kitabı eklendi 2014 yılının ilk aylarında Noktürn Yayınları tarafından. Kitabın bir an önce bitmemesi için üç günde bir öykü okuyorum kitabın içinden. "Zamanın bizi hırpalayan öyküleri içinde" adlı öyküsüyle dolaşıyorum kaç gündür.
       "Senden sonra ben hep, telden tele mendil ve el sallamaların yolculuklarına çıkacaktım."
       "Sonra yağmurlar ve yağmurlarla yıkıyorum ne kadar kanayan yerim varsa..."
       "Masallar Mektuplar ve Kuşlar" kitabı içinde sizde kendinize yazılmış bir öykü, bir masal ya da bir mektup bulacaksınızdır umarım.
       Kitap, başka bir şair, şiir dostu ve yayıncı Harun Atak tarafından Noktürn Yayınları etiketiyle okurunu ve okurun ilgisini bekliyor.

*Masallar Mektuplar ve Kuşlar, Rahmi Emeç, 2014, Noktürn Yayınları, İst., 80 s.

Hiç yorum yok: