2 Haziran 2018 Cumartesi

İzdiham Yayınları’ndan Üç Şiir Kitabı





Enes Malikoğlu, Anladığım Kadarıyla

Enes Malikoğlu, uzun zamandır çeşitli dergilerde şiirleri ve poetik yazılarıyla edebiyat dergilerinde yer alıyor.
Şiir ve poetik yazıları Tasfiye, Ğ, Şerhh, Duvar, Tezgâh gibi birçok dergide yayınlanmıştır. Aynı zamanda üç aylık şiir-edebiyat dergisi afro’nun kuruculuğunu ve genel yayın yönetmenliğini yapmıştır.

Anladığım Kadarıyla şairin ilk şiir kitabı.

İzdiham Yayınları, 2018, 60 s., 12.00 TL.

***

Adem Maksatsız, Para Bitti

2010 kuşak şiirinin en önemli temsilcilerinden olan Adem. Maksatsız. şiirleriyle edebiyat dergilerinde ses getiren bir şairdi. Adem. Maksatsız.’ın ilk şiir kitabı olan Parti Bitti, dikkatlerden kaçmayacak kadar özenli bir kitap.

Sade ve modern ya da zarif olamıyorum
Rabbim
Beni önce sun
Piyasaya
Beğenmezlerse geri çağırt kendime.

İzdiham Yayınları, 2018, 80 s., 14.00 TL.

***

Mahmut Dilmaç, Masumiyet Karinesi

Genç bir şair Mahmut Dilmaç. Yetenekli ve ölüme düşkün.

“Şüheda biliyorum
Rüzgârın şiddetli esintisi
Kılcal damarlarımızdan söküp bizi almadığını
Çünkü reçetemde öyle yazmış cerrahlar
Bana iki antibiyotik verdiler
Ve yanında bir tablet uyku hapı
Reçeteye senin adını yazmalarını istedim
İnanmadılar”

İzdiham Yayınları, 2018, 88 s., 14.00 TL.

Hiç yorum yok: