3 Kasım 2014 Pazartesi

UMUT DURMUŞOĞLU

(25 Ocak 1994 - )


       Hacettepe Üniversitesi'nde Arkeoloji okuyor.
       Şiirleri Akatalpa, Alfabe, Berfin Bahar, Bireylikler, Ekin Sanat, Eliz Edebiyat, Fayrap, Granada, Keyf-i Edebiyat, Kıyı, Kurşun Kalem, Lacivert, Mühür, Patika, Peyniraltı Edebiyatı, Varlık vb. gibi dergi ve fanzinlerde yayımlandı.

Şiirlerinden Seçmeler:

HALLER

pardon matmazel sizi görmüş müydüm
tolstoy’un kitabında okumuştum herhalde
soylu bir mağrurluk üzerinizdeydi
dostoyevski sürgününde tanımıştım sizi
şimdi geçer miyiz volga’dan
ah, sağol dostum gogol
paltonu benimle paylaştığın için

pardon matmazel sizi görmüş müydüm
nevski bulvarında çarpışmıştık herhalde
biraz poema biraz novella vardı havada
beyaz gecelerde balkondan sarkardınız
üşütmeyelim sokak çocuklarını
ölgün sarı ışıkları evimiz belleyelim

pardon matmazel ben havai bir ozanım
öğlen olur tef çalar oynarım
kara portakallar dökülür cebimden
sahi siz de baltayla vurdunuz mu bana


Akatalpa, Sayı: 170, Şubat 2014

Hiç yorum yok: