4 Eylül 2017 Pazartesi

NECATİ SÜMER


(1980 - )

       2003 yılında Çukurova Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, İlköğretim Din Kültürü ve  Ahlak Bilgisi Öğretmenliği  Bölümü’nü bitirdi. 2007 yılında “Kitab-ı Mukaddes'te Cinsel Motifler” adlı teziyle Çukurova Üniversitesi,      Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde yüksek lisansını, 2015 yılında “Dinlerde İntihar Olgusu”  adlı teziyle Ankara Üniversitesi,       Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde doktorasını tamamladı. 2005-2013 yılları arasında Adna, Şanlıurfa ve Ankara’da öğretmenlik yaptı. 2013 yılından bu yana Siirt Üniversitesi İlahiyat Fakültesi’nde öğretim üyesi olarak görev yapıyor.                     
Yapıtları:
      Araştırma Kitapları:
& Dinlerde Intihar Sehitlik ve Ötanazi (2015, Ankara Okulu Yayınları, 256 s.)
      
Şiirlerinden Seçmeler:

ÜÇ ARTI BİR

sana üç şey söyleyeceğim hayata dair:

bir: merdiven,
herkes koşar adımlarla çıkarken engelsiz,
ben güpegündüz düşüyordum her basamağında

iki: ip,
bir kuyuya sarkıtılmıştı gözlerimin sularından,
tutmasam düşecek gibi oluyordum, düştüm sonunda

üç: kalem,
mürekkep, siyah bir anı gibi damlıyordu üstüme,
diviti içine batırdıkça deryaya yem oluyordum o anda

sana bir şey söyleyeceğim ölüme dair:

ölüm, yaşaya yaşaya üstüne sinmiş hayatın,
seni son defa yıkarlarken, senden akmasıdır.


Yokuş Yol’a dergisi, Sayı: 2

Hiç yorum yok: