15 Eylül 2017 Cuma

KUTAY ONAYLI


      Şiirleri ve yazıları, Poedat, Sözcükler, Şiirden, Varlık,  vb. gibi dergilerde yayımlandı.
Şiirlerinden Seçmeler:

ABDULHAMİD I

benim sânim nerede
köklerimde çürüyor
toplanmamış bir meyve

islahati vaciptir diye
fetva aldım nihat hoca'dan
-ve eğer o da kâr etmezse
kaldırılması- güneşin
denize yanaştığı vaktin

her bir ferdi ahalinin
akşamları eve dönerken
haberini almasın diye
bir kendinin -hikâyesini
anlatsın diye- sağ konduğu
akıl almaz bir katliamın

islahati vaciptir diye
fetva aldım -kaldırmak zor-
benim sânim nerede

Sözcükler, Sayı:  69, Eylül-Ekim 2017

ABDULAZİZ

bileklerimi ben kesmedim.
makas kesti. şaka değil. bileklerini kendisi
kesenleri bilmez misiniz?

ben makası elime sadece
bir pehlivan biçimde
kesmek için aldım o kadar
önce bir yurt haritasını
ve sonra da vücudumu
siz de sık sık yapmaz mısınız?

ben tuğramı kendi boynuma
dolayıp boğularak öldüm. sizler nasıl
ölecekseniz öyle işte.


Sözcükler, Sayı:  69, Eylül-Ekim 2017

Hiç yorum yok: