20 Eylül 2016 Salı

FUNDA AYTÜRE


(18 Haziran 1969, Eskişehir - )


       Funda Aytüre Kobernus imzasını da kullandı. Eskişehir'de yaşıyor.
       Şiirleri, Damar, Evrensel Kültür, İtaki, Kiraz, Maki, Şiir Odası, Yazılıkaya vb. gibi dergilerde yayımlandı. Şiir dışında deneme, anı, mektup, öykü çalışmaları yaptı. Resim ve müzikle de uğraşıyor. Sözü ve müziği kendine ait eserleri var.
Yapıtları:
Şiir Kitapları:

& Haziran Düşleri 

Şiirlerinden Seçmeler:

AŞK BENİM ADIM

aşk benim adım
papatya tarlalarında uyurum
gül kokar tenim taze baharım her mevsim
aşk benim adım
martıdır çığlıklarım
bazen ayrılığa çıkar yollarım
aşk benim adım
kırmızı pembedir rengim
alev alev yakarım
aşk benim adım
kıskançlık ihanet pek çoktur kardeşlerim
aşk benim adım
kanlı  bir lekeyim çok zor çıkarım
yuva yaparım çiçek satarım
kimseleri dinlemem
dünyayı birbirine katarım
aşk benim adım
yıldızlara çıkarım
aklını alır kaçarım
herkesi kucaklarım
aşk benim adım

BİR GÜL İÇİN RESİM

Zaman kaşmir dudaklı uğultulu tellal
Yüreğim kırık bir vitray
Beni bana vurdular
Masamdaki kirli küllük gülü külle yoğuran
Tanrıça çıngıraklı fayton sen söyle
En çok nereye gidilir nerden dönülür sonra
Kim karaladı  çizdiğim resimleri
Sevgilim kalbinde bir avuç bakir toprak sakla bana
Mağrur ceset gecikmiş ihtilal dilim yetmez mi
Aşkı savunmaya bu menevişli gök bu tenha nehir
Bir gül kadar lekeliyim anne  

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim.Varlığınıza şükran.Sevgiler