18 Eylül 2016 Pazar

SEMİHA KAVAK


(16 Aralık - )


       Ayna İnsan Edebiyat Şiir Kültür Sanat Dergisi’nin  Sahibi ve Genel Yayın Yönetmeni. İstanbul'da yaşıyor.
       Şiirleri, öyküleri, yazıları ve söyleşileri Ayna İnsan, Berceste, Hece, İtibar, Keşke, Mesele, Mocca, Nordik, Post Öykü, Star Kitap, Temrin vb. gibi dergi, fanzin, gazete ve eklerinde yayımlandı.
Kaynaklar:
A  http://gizkuyusu.blogspot.com.tr/

Şiirlerinden Seçmeler:

Dizin:
Şiirleri:

Yazıları:

Hakkında Yazılan Yazılar:

Yazarla Yapılan Söyleşiler:

DÜŞ'TE DEM VAKTİ

Güzün dem aldığı vakit yakın
uykusunda kış büyüten
kaya yüzlü kahinlerin sözüdür
günlerin ölü taşıyıcısıdır onlar

fısıldadılar tan ağarırken
öğrenilecek
ne varsa okuyorum
ağacın gövdesinde palazlanan

kanadığında yaprak
ân'a soyunuyor yokluğun kapısı
sis düşüyor gözlerine
vuran dalgadan
solgun söz artıkları

Kışı uykusundan uyandırınca
menekşeler
Göğsümde soluklanıyor sürgün

Ayna İnsan, Sayı: 15

YALNIZLIKTAN SARKAN İP

Her dökülen yaprakta susayan bir şey gördüm
Çeşmelerin dibinde büyümeyen ağaçlar
Yaklaştıkça ışığa çözülüyor hâleler
Saklıyorum kendimi yalnızlığın yerine

Öylesine doğmuyor güneşin yedi rengi
Uzunca bekleyişin buğusudur ısıtan
Özlüyorum elinin değdiği pınarları
Ne varsa besliyorum yalnızlığın evinde


İtibar, Sayı: 45

Hiç yorum yok: