10 Aralık 2016 Cumartesi

BERKANT AKKUŞ



       Florya Tevfik Ercan Anadolu Lisesi ve 2013 yılında Kadir Has Üniversitesi Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. 
       Kıyı dergisinin (Sayı: 273, Eylül-Ekim 2011) “Her Sayı Kıyı’da Bir Şair" bölümünde şiirlerine yer verildi.
       Şiirleri ve öyküleri Afrodisyas Sanat, Akatalpa, Kıyı, Sincan İstasyonu, Sözcükler, Varlık vb. gibi dergilerde yayımlandı.
Ödülleri: Balıkesir Üniversitesi, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Edebiyat Kitap ve Münazara Topluluğu’nun düzenlediği Geleneksel Şiir ve Hikaye Yarışması’nda Hikaye kategorisinde birinci oldu.

Şiirlerinden Seçmeler:

HARFLERİM AÇMAZ DAHA

çağırmayın beni gittim gülünüzden
bir sözcüğüm cümlenize dargın

ezberimi büyüdüm kitaplar içre
altı çizilmiş madem yalnızlığımın

sesinizin göğü sözünüzden çıktım
kuşlarımı yanınıza almayın

yanımı ki ağır gelir gövdeme
taşıyamam her anlamı öyle yalın

çağırmayın beni gittim gülünüzden
bir sözcüğüm cümlenize dargın

ah düşünce bahçenize kırıldım
harflerim açmaz daha darmadağın


Akatalpa, Sayı: 138, Haziran 2011

Hiç yorum yok: