18 Aralık 2016 Pazar

BÜNYAMİN DEMİR



       Şiirleri Akatalpa, Ücra vb. gibi dergilerde yayımlandı.

Şiirlerinden Seçmeler:

SELF’İN SERVİSİ

Tavandan doğan kirişlerin tokmağında
Sorguçların altın saatli duvarlarında
Sancıyla ebe doğuran çocuk kundaklarında
Gün doğmadan’ı kafama kafama vurdum.

Doğum servisinde kollar sıvalı önlükler beyaz
Ebe doğuran çocuk siyah önlüklü biraz
Kartopu gibi bir ebeniz doğdu çatlak ayaz
Eriyen kundağı sağıma soluma vurdum.

Bu dünyaya mı çocuk gelmez boyalı insancığım
Sancılanmaya mı gelmez ebe kundağım
Kundak bezinden göndere gerildi sancağım
Altında ebelere gebelere saygıya durdum.

Tören biterken dirsek kavislerinde beşik kurdum
Bebek uyusun diye zeminde çok dirsek yordum
Self’in servisinde ben de biberona doydum
Çocuk hapşırmasın diye süte hep su koydum.

Bir ebe kundaklanırsa olay olur
Sarmalarsan ebe kararır
Kundak ancak bakırdansa kalay olur.


Akatalpa, Sayı: 141, Eylül 2011

Hiç yorum yok: