17 Aralık 2016 Cumartesi

MEHMET ERSOY


(1985, İzmir - )


       Şiirleri Alaz, Eliz Edebiyat, Şiiri Özlüyorum, Yazılıkaya vb. gibi dergilerde yayımlandı.
Ödülleri: 2006 Altın Safran Belgesel Film Festivali Şiir Ödülü’nü, 2007 Bekilli Şarap Festivali İkincilik Ödülü’nü, 2009 Homeros Ödülleri’nde Birincilik Ödülü’nü aldı. 2007 Ali Rıza Ertan Şiir Ödülü ve 2008 Yaşar Nabi Nayır Gençlik Ödülü’nde  övgüye değer bulundu.
Yapıtları:

Şiirlerinden Seçmeler:

ALTIN VURUŞ

kan dilinde yazacağım şimdi, acıdır

aşırı dozda sancı bu gece,mor badanalı damarlarım
akşama çıkar çiçekli bir elbise, aşkla kırılan martı
düz saçlarına uğrar, hızla geçerken zehir etime,
bir şeyi sevmeye yarıdan başlamak kadar eğreti
bulutsu sesin uçurumunda dünyalı heveslerim

zarı atıyorum gecenin kızlığına kan,
atlamanın kaderi düşmek, sağ elimi kesiyorum şiir’e
hoyratça ırzına geçtiğim masum alfabe, su veriyor
dilin çatlayan dilime, aşk oluyor söz
yüzüne deniz çiziyor bir hızma

ipiyle nereye çekiyor beni zaman
ilaç kutularında tutuklu kederle
tok karnına günde iki defa
seviştim çalmayan telefonla, kaydından düştüm gecenin
aşırı dozda anlayışa muhtaç


ölüm dilinde yazacağım, olmayan bir lehçeyi büyüterek

Hiç yorum yok: