25 Aralık 2016 Pazar

DOĞAN KILIÇKAYA


(3 Mart 1964 - 25 Aralık 2008, İstanbul)


       İstanbul'da edebiyat öğretmenliği yaptı. 25 Aralık 2008'de İstanbul'da kanserden öldü.
       Şiirleri ve yazıları Dize, Edebiyat Koop, Eski, İnsancıl, Kavram Karmaşa, Mavi Portakal, Yedi Harf vb. gibi dergilerde yayımlandı. Şiirleri dışında eleştri ve makaleleri de bulunmaktadır.
      
Şiirlerinden Seçmeler:

BEN HEP SANA

Sesim'e

her şey sana hazır
içimde atlar
barikatarımda ben
çocukluğumdan geçeceksin korkuyorum

korkuyorum kadın gölgen eylül sokakları
parmakların kıpırdıyor
kirpiklerin uzuyor gülerken bana
sana dair kanıyorum en çok

dokunurken camlar etimde kırılıyor
koparıp göğsümden sana meylimi
karanfil oluyorum kederine ikircikli
bilmiyorum papatya seversin belki

belki sesimde kanat gizliyorum
kendimi yazsam sana seni yazsam uzağa çırpıyor
tenhamda bir arınma büyütüyor
ben sana hazırlanıyorum
ağrıyorum kadın aşk

bu kıyıdan gitmek kadar olacak

Hiç yorum yok: