13 Temmuz 2015 Pazartesi

KARALADIKLARIM – 60

Ölümsüzlük peşinde değilim.

Ben kimim? Senin için ne ifade ediyorum? Ben senin hayatının neresindeyim? Ölümün izini sürüyorum. Ölüm ne? Ölümsüzlük ne? Ömür ne demek?
Yaşamın izini sürüyorum. Yaşam ne? Hayat ne? Yaşam kaç yaşında?
Umudun izini sürüyorum. Umut ne? Umutsuzluk ne?
Hüzünün izini sürüyorum. Hüzün ne? Hüznün kitabını arıyorum.
Yalnızlığın izini sürüyorum. Yalnızlık ne?
Şiirin izini sürüyorum. Şiir ne? Şiir nerede?

Herhangibiriyim.
Herhangibiriyim berikinin peşine düşmüş gibi hissediyorum kendimi bu sıralar. Hayata ilişkin bazı şeyler üstüne kafa patlatıyorum bu sıralar.
(Benim parantezim 3 Aralık 1959 günü açılmış, bunu yeni öğrendim. Bunun senin için bir anlamı var mı onu da bilmiyorum?)

13 Haziran 2014, Konyaaltı, Antalya

Hiç yorum yok: