12 Temmuz 2015 Pazar

ÖRSAN GÜRKAN APLAK'TAN ŞİİRLER

KIRIP

Sandığı sokağa kırdım
boş
ya da uğultusu
ayaklarınıza batsın isterim

Bir dahaki sefere
önlenemeyen pazar kalabalığına
kırmak isterim

Ücretli tuvalet
üniformalı üniversite
uzman cami
şiddetli karakol…
Siz sandığı nereye kırarsanız kırın
ben içime kırdım
içimin bu yerlerden farkını bulamayıp

Örsan Gürkan Aplak

MAYIS HÜZÜNLÜSÜ

-uyanış : acemi sineğin ısırışı.
Beraber yalnızlaşıyoruz geceyle-

Kişiliksiz bir sevda ile sevişiyorum
yalnızlıktan mı miyavlıyor kediler?

Karanlık ağaçlarını göğsüme uzatıyor
parmak uçlarında sessizlik...

İşte sesini kaybetmiş bir yarasa
kimin şanssızlığı bu vakit yağmurun yağması!

Bugün aynadaki ben değilim.

Akatalpa, Sayı: 176, Ağustos 2014
Örsan Gürkan Aplak

SIZI MESELESİ

Birleştirdiler.
Önceleyin
kesip kesip ışıkları

Rakı başı
insani kaygıyla
rakı başı
büyük siyaset

Konuş,
niceleri
örnek olacaktı
ölümsüzlük konusunda

Söylediğim, eksiklikten bir fazla.
Düğüm sızısı

Yolda görür,
geçer

Besmele başı
tespih felsefe

Parşömen
Örsan Gürkan Aplak


*Şiirler Örsan Gürkan Aplak’ın izniyle yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok: