20 Kasım 2016 Pazar

ALİ AKAN



       Şiirleri, Akatalpa, vb. gibi dergilerde yayımlandı.

Şiirlerinden Seçmeler:

ÇOCUKLUĞUM

inatlaşmış gibiydi çocukluğum
gitmiyordu.

misket aldım oynadım kazandım
gitmedi.

salıncakta salladım gülüşünü
terk etmedi.

evcilik oynadık bebek oldum
anne oldum baba oldum
hırsız oldum polis oldum
terk etmedi.

ninemin ağzından masallar anlattım
dinledi gülümsedi
uyudu uyandı
gitmedi.

kil topladık mezarlıkta
kazdık
ben ata benzettim
o kuşa benzetti
gülümsedik
uçtu.////

Akatalpa, Sayı: 128, Ağustos 2010

YAZ GÜNÜ DİZESİZLİKLERİ

bir bunaltıcı hava kırlangıç uçuşlarında
yeni uyanışın sersemliğine kanat çırpıyorlar
önce yüzüme
ardından sırtıma
sonra içimdeki tuhaf özlemine
yüksek atıyorlar kanatlarını

yüksek atıyorlar kanatlarını
önce içimdeki tuhaf özlemine
ardından sırtıma
sonra yüzüme
sonra…
kırlangıçlar bunak
uyanışlar sersem


Akatalpa, Sayı: 126, Haziran 2010

Hiç yorum yok: