2 Kasım 2016 Çarşamba

SERHAT CELAL BİRDAL



       Şiirleri ve yazıları Akatalpa, Birikim, Patika, Varlık vb. gibi dergilerde yayımlandı.

Şiirlerinden Seçmeler:

ÜLKE

herkese açık
içine kapanık
körfeze öykünen iskeleydim
kalakaldım gitmenin kıyısında
seyrettikçe içerilere uzanan
kıvrımları hâlâ karlı patikayı
bu üst üste ve yan yana konulmuş noktalarla
ne yapacağımı sordum kendime

herkese açık
içine kapanık
bol alüvyonlu bir yalnızlık
dizlerini kıvırıp belinin altında
uzandı aramıza
senin buruşuk bir su olarak bildiğin
eylülün moruna yorduğun
benim yasımı dinlendirdiğim
kuyulardan sorduğum o uğultu
büyüttü durdu içdenizini ülkemizde

gitmenin kıyısında
dondu her şey
zaman aktı tek
sen mesai saatlerinin karanlık çağından
mavi bir salgının çemberini kapatışına baktın
körfezin üzerine
bense mırıldandım hafifçe:
ikimiz birden sığamıyoruz artık
ülkemizin geri kalan yerlerine


Akatalpa, Sayı: 124, Nisan 2010

Hiç yorum yok: