21 Kasım 2016 Pazartesi

EREN OKUR


(19 Kasım 1990 - )


       Şiirleri, Akatalpa, Underground Poetix vb. gibi dergilerde yayımlandı.

Şiirlerinden Seçmeler:

KİTABI KAPATAYAT MAK!

karageceden esen dal:
korkuyorum osman insanlar çok var
bir plaj düşün ölü çocuklar plajı paralı
ölüleri paralı bu memleketin memduh
galatada ayaklarını yıkatıyor üstad ben
urlamalardayım hâlâ

hâlâ bilmediğim lisanlar var mahmut
kerameti kendinden mahsul: devlet malyeme enstitüsü
izinizle ben işe de başvururdum turgut
soba borusu gibi: sevmek
canavar: ceset
araba: kaput
oysa dut yemiş bülbüle kafes lütuftur!

evet angut ve daha güzel çocuklarımız da olacak
en azından bizden bizi soracaklar eminim
bu da güzel yabangözlüm cemalım he mi?
âşıksan varsın öyle ya kuduruyoruz biz
ah biz milenyum divan şeyleri ne çok ağlıyor
bir bilsen lisede okumazdın dostoyevsikimiz!

karageceden şevk et!
lazca yalanıyor su
kıyıya çırpınıyor bu deniz
faşistsin
faşistler
faşistiz necip!

ayrıca:
kitabı kapatayatmak son kez:
çok ağlıyorum ben çok!


Akatalpa, Sayı: 129, Eylül 2010

Hiç yorum yok: