21 Kasım 2016 Pazartesi

İSMAİL SERTAÇ YILMAZ



       Şiirleri, öyküleri ve yazıları Akatalpa, Peyniraltı Edebiyatı, Varlık vb. gibi dergilerde yayımlandı.
Yapıtları:
Şiir Kitapları:
& Kronos'a Teslimim (2010, Yankı Yayınları, 150 s.)
& İzmarit (2011, Camgöz Kitap, 80 s.)
Öykü Kitapları:
& Eros'un Son Kozu   
      
Şiirlerinden Seçmeler:

KALBİM TER İÇİNDE

Köşeden geçti
ğinde dizlerimin bağı çözülüp
Aklımı kalbimi bağlıyordu…
Çay bahçesinin önünden geçişlerine beş dakika
Kala…
Kalakalıyordum her zamanki yerimde,
Haklısın…

Nerden de çıkardım sana âşık olduğumu

Sen ayaklı bir okyanustun
Ben bir köpek balığı
En katilinden sendin aslında
Dalgalanıp beni yutarken
Haklısın

Nerden de çıkardım azılı avcı olduğumu

Kalbim ter içinde kalıyor
Seni sevmeye çalışırken…
Nerden de çıktın karşıma
Bir aşk bu kadar pis kokar mı…


Akatalpa, Sayı: 128, Ağustos 2010

Hiç yorum yok: