20 Ocak 2008 Pazar

Hüseyin Alemdar'a Mektup

Sevgili Hüseyin Alemdar,

Selam;

"odamdayım başka nerde olabilirim ki sahi!"

Odamdayım. "Vakitler"den vakit seçmekteyim kendime. Ev Vakti'mi, Aşk Vakti'mi, Ay Vakti'mi, Ayrılık Vakti'mi, Ayna Vakti'mi, Yalnızlık Vakti'mi, Anne Vakti'mi, Baba Vakti'mi, Oda Vakti'mi, Kedi Vakti'mi, Vefâ Vakti'mi... Vakitlerden vakit seçmekte zorlandım. Yolculuk vakti… Uyku vakti… Sessizlik vakti… Issızlık vakti… Oyun vakti… Tren vakti… Hüzün vakti… Oğul vakti… Hasret vakti… Çay vakti… Mola vakti… Uçurtma vakti… İncelik vakti…Okuma vakti… Suskunluk vakti… Mektup vakti… Kanama vakti… Rüya vakti… Uçurum vakti… Ben Şiir Vakti'ndeyim kusuruma bakmazsan. Aylardan nisan, haziran ya da eylül…

Gösterdiğiniz incelik için söyleyecek söz, yazacak kelime/cümle bulamıyorum, bulmakta zorlanıyorum.

"yıllar var ki yarım dizeleriz birbirimizde, bizi ne tamamlar ki?"

Kitabınızı/kitabını/kitabımı elime aldığımdan bu yana çok değişik duygular içindeyim. Kifayetsiz her şey, zaman, mekan, an, şiir... Kifayetsiz kelimeler, cümleler, dizeler... Kifayetsiz...

"kendim de gider miyim bilmiyorum, gitmek şiirdir ama!"

Teşekkürler, Hüseyin Alemdar. Teşekkürler, "Vakitler İncelikler". Teşekkürler, şiir. İyi ki varsın/varsınız!...

Aramızdan şiir ayrılmasın. Şiir sızmasın aramızdan.
Şiirle... Dostlukla... Sevgiyle... Görüşmek ümidiyle...

Şükrü Kırkağaç

Hiç yorum yok: