6 Nisan 2018 Cuma

KEVSER ATAY




(Ankara - )


       Anadolu Üniversitesi İktisat Bölümü mezunudur. Moda ve tasarımı ile ilgileniyor, tekstil sektöründe kendi işinin patronu olarak çalışıyor.
       2011 yılında köşe yazarı olarak gazeteciliğe geçti, çeşitli gazetelerin “Kültür Sanat" sayfalarında röportajları yayınlandı.
2014 yılında, Kardelen Müzik-Şiir Grubu tarafından "Yılın Kardelen Şairi" ödülünü almaya hak kazandı. 2015 yılında, Hasan Karcı tarafından çekilen "Demir Atlı Gringo" filminde oynadı, ardından yine Hasan Karcı yönetmenliğinde "Belalı Aile" filmi ile sinema dünyasına ilk adımını attı. 2015 yılında Mayıs ayında, Edebiyatçılar Derneği Genel Sekreterliği’ne seçildi. Ankara’da yaşıyor, bir çocuk annesidir.
       Şiirleri ve yazıları  Aydili Sanat,  Berfin Bahar, Eliz Edebiyat, Güncel Sanat, Kümbet gibi dergilerde yayımlandı.
Yapıtları:
Şiir Kitapları:
& Sesin Patlar Tenimde (2014, Ozan Yayıncılık, Babıali Kitaplığı, İst., 104 s.)
& Çıngı (2018, Sinopsis Yayınları, Ank, 128 s.)
Yazarla Yapılan Söyleşiler:

Şiirlerinden Seçmeler:

ALİZE

Rüzgârım, fırtınam, boranım
Yorgunum, seni tüttüm buram buram
Hasretim, buğum, esirliğim
Yokluğuna delirdim, kendime dargınım

Sıcak, yakıcı eylülüm
Kararsız, tedirginim
Acıma bana alize
Vicdanı yen, günah ol
Döllen beni doğur

Vurgunum sana güzelliğim
Çağrısı sen ol yakamozların
Begonviller sana büyür
Sardunyanın acısı sen

Utanca teslim olsun bu şehir
Islat kör kütük kaldırımlarını
Koşar adım büyüyor yalnızlığım
İbadet bildim, biadım sensin

Bile bile şer olduğunu
Bin hayır yükledim sana
Kendimle aldattım kendimi
Düşür beni, yerden alma

“Sesin Patlar Tenimde” adlı kitabından

Hiç yorum yok: