3 Ocak 2015 Cumartesi

AHMET DURAN

(1974, Kayseri - )


       Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünü bitirdi. 2003 yılında Hayal Yayınları ve Hayal Kültür Sanat Edebiyat Dergisi kurucuları arasında yer aldı. Yazı işleri müdürlüğünü yaptı.
       Şiirleri ve yazıları  Hayal, İmgelem, İroni, Lül, Mor Taka, Patika, Şiiri Özlüyorum vb. gibi dergilerde yayımlandı.
Yapıtları:
Şiir Kitapları:
& Hüzüncül (2008, Hayal Yayınları, Ank., 93 s.)
& Cehennemde Bir Ödül (2014, Komşu Yayınları:189 , Yasakmeyve Şiir Dizisi: 128,  İst., 64 s.)

Şiirlerinden Seçmeler:

SUSKU

Nilgün Marmara’lar öldürdüm içimde
Ece Ayhan hariç
cesaretimi gönderdim
kapısını açan yoktu ölümün
bileklerim berber taslarında
ıslandı
beyaz köpüğünden öpmedi
ustura
intiharlar besledim içimde
Sylvia Plath hariç
beşinci kattan attım şiiri

köpekler besledim içimde
ulumalar hariç
sustum
darağacın birinde
kırık boynumu unuttum

kuşlar besledim içimde
gözü görenler hariç
yolların çamursu çukurlarında
gözyaşlarımı unuttum

kendimi besledim içimde
sen hariç
kendi kendimin birinde
tekrarımı unuttum

“Hüzüncül” adlı kitabından


Hiç yorum yok: