26 Mayıs 2017 Cuma

MEHMET TEKTEMUR KİTAPLARI


Kalbimde Bu Kadar Çok Sen Varken - Küllenmiş Şiirler (2013, İkinci Adam Yayınları, İst., 80 s.)

“anladım bir yol geçen hanı senin yüreğin bir zaman diliminde ben de geçtim hatırla ürkek ve beklentisiz başım eğikti omuzlarımda gizli korkuların ağırlığı yol geçen hanı yüreğinden umutsuz kırık bir kalple ben de geçtim hatırla”

*** 


Üstüme Deniz Ört Üşüyorum - Küllenmiş Şiirler 2 (2013, İkinci Adam Yayınları, İst., 76 s.)

soğuk bir gecede açtın pencereni
halbuki en çok ben ısıtabilirdim düşlerini

pencereni kapatır mısın lütfen
gözlerini de


(Tanıtım Bülteninden)

*** 


Aşk Gibi Bakmasın Gözlerin (2014, Komşu Yayınları, Delisarmaşık Dizisi, İst., 64. s.)

“Yabancısı olmadığımız duygularla dolu; sade, içten ve yalın şiirlerin her biri yaşanmış bir öykü tadında… Mutlulukla, mutsuzluğun ince çizgisindeki mısralar arasında gezinirken, umut ve sevgi, her şeye karşın hiç eksilmeden, yanı başınızda masmavi duruyor sanki…

Her şiirde, herkesin yaşanmışlığı ve duyguları var…

Teşekkürler Tektemur… Herkes adına. “
-Cemal Türker-

(Tanıtım Bülteninden)

*** 


Küllenmiş Şiirler (2015, Komşu Yayınları, Delisarmaşık Şiir Dizisi, İst., 104 s.)

“senin karanlığın
eskiden de maviydi bende
hep sen beklerdim
yorulmazdım
üşenmez
bir alın resmi daha çizerdim yüreğine

tutarsa
belki
derdim”

(Tanıtım Bülteninden)

*** 


Mahallenin Kayıp Delisi (2015, Komşu Yayınları, Delisarmaşık Şiir Dizisi, İst., 80 s.)

“senin karanlığın
eskiden de maviydi bende
hep sen beklerdim
yorulmazdım
üşenmez
bir alın resmi daha çizerdim yüreğine

tutarsa
belki
derdim”

(Tanıtım Bülteninden)

*** 



Başını Omzuma Koy Ağlayacaksan (2016, Komşu Yayınları, Yasakmeyve Şiir Dizisi, İst., 72 s.) 

“Aşk hatlarında kontak olunca günleri birbirine bağlayan gecelerin ipi kopuyor işte. O zaman içi içine mi sığmıyor, içi içini mi yiyor belli değil Mehmet Tektemur'un. Suç mu? Suç hiç kimsenin...”

(Tanıtım Bülteninden)

*** 


Sözcükler Çocuklar Kadar Masum (2017, Komşu Yayınları, Yasakmeyve Şiir Dizisi, İst., 72 s.)  

“Sözcüklerin masumiyetine inanmış bir kere Mehmet Tektemur. Çünkü aşka inanıyor. Her defasında sarsılsa da. Kalbinin ayarını sonunda bozmuş ki, durup durup iç çekiyor şiirlerinde…”

Arka Kapak Yazısı

Hiç yorum yok: