1 Eylül 2007 Cumartesi

Benim Hiç mi Borcum Yok?...

Benim Hiç mi Borcum Yok?...


Benim hiç mi borcum yok; mırıldandığım şarkılara…
Benim hiç mi borcum yok; okuduğum kitaplara…
Benim hiç mi borcum yok; doğduğum / yaşadığım şehirlere…
Benim hiç mi borcum yok; 273, 299, 350 nolu sınıf arkadaşlarıma…
Benim hiç mi borcum yok; komşumuzun dut ağacına…
Benim hiç mi borcum yok; yürüdüğüm yollara, girip çıktığım sokaklara…
Benim hiç mi borcum yok; uykusuz gecelere…
Benim hiç mi borcum yok?..
Hiç mi borcum yok benim, hiç mi?

Benim hiç mi borcum yok; Gül Palas Apartmanı…
Benim hiç mi borcum yok; Taksim, Beyoğlu, Zürafa Sokağı…
Benim hiç mi borcum yok; Fındıkzade, Cerrahpaşa, Kocamustafapaşa, Aksaray…
Benim hiç mi borcum yok; Topkapı, Aksaray, Yenikapı, Vatan Caddesi…
Benim hiç mi borcum yok; 24, 35, 35A, 35C, 84 numaralı belediye otobüs hatları…
Benim hiç mi borcum yok; martılar… Kız Kulesi…
Benim hiç mi borcum yok; Atatürk Öğrenci Yurdu, Yıldız Üniversitesi…
Benim hiç mi borcum yok; Galata Köprüsü, hamsiler, palamutlar, lüferler…
Benim hiç mi borcum yok; Beyazıt Meydanı, Sahaflar Çarşısı…
Benim hiç mi borcum yok; İstiklâl Caddesi, biralar, kokoreçler, midye tavalar…
Benim hiç mi borcum yok; Emek, Alkazar, Kristal Sinemaları… frigolar…
Benim hiç mi borcum yok?...
Hiç mi borcum yok benim, hiç mi?

Benim hiç mi borcum yok; Zafer Mahallesi, Cumhuriyet Caddesi, Oluklaraltı…
Benim hiç mi borcum yok; Günkaya Apartmanı, No: 43, Kat: 1…
Benim hiç mi borcum yok; Susamlık, Burdur Gölü, meydan…
Benim hiç mi borcum yok; Gazi Caddesi, İstasyon Caddesi…
Benim hiç mi borcum yok; yaptığımız piknikler, sabahladığımız geceler…
Benim hiç mi borcum yok; baklavasına okey partileri…koltuk altına sıkıştırılan tavlalar...
Benim hiç mi borcum yok; birlikte kutladığımız doğum ve evlilik yıldönüm­leri… çocuk­larımızın sünnetleri… yılbaşı geceleri…
Benim hiç mi borcum yok; bana kardeşim kadar yakın dostlarım…
Benim hiç mi borcum yok; Halil, Memduh, Fahri, Saime…
Benim hiç mi borcum yok; Hasan, Mehmet, Ferhat, Alime…
Benim hiç mi borcum yok; Atilla, Özkan, İsmet, Hayri ve isimlerini sayamadığım diğer­leri ve aileleri…
Benim hiç mi borcum yok; 18 yıl 6 ay geçirdiğim ev… odalar… balkon… 18 basamak merdiven…
Benim hiç mi borcum yok; bana ve aileme bir aile sıcaklığı yaşatan, kendilerini anne ve baba bildiğimiz Ali amca, Şükran teyze…
Benim hiç mi borcum yok; ev sahiplerimizin çocukları, damatları, torunları…
Benim hiç mi borcum yok; çalışma arkadaşlarım…
Benim hiç mi borcum yok; metal paralar, banknotlar…
Benim hiç mi borcum yok; bordrolar, makbuzlar, alındılar…
Benim hiç mi borcum yok?...
Hiç mi borcum yok benim, hiç mi?

17 Ekim 2005 / Burdur
23 Ekim 2005 / Antalya / Saat: 19.50

Şükrü KIRKAĞAÇ

Hiç yorum yok: