12 Kasım 2015 Perşembe

A. ÇAĞRI BAYINDIRLI



       Şiirleri Kaçak Yolcu, Mahalle Mektebi, Üçüncü Mevki vb. gibi dergi ve fanzinlerde yayımlandı
Kaynaklar:
A  http://mmarmoulak.blogspot.com.tr/

Şiirlerinden Seçmeler:

BÖYLELİKLER

l.
Daha çok savaşırsın bensizlikten ırmak
Daha çok uzaktasın sevimsiz bir yemişten
Alışmadığın bir çocukluğun var senin böylece
şehrin bütün kimseliği kaygıların üstünde
Biat et ki buralar ince ince kırmızı
Biliyorsun çünki hep benim kahrımdan
Kimlere demişsem bunu zaten avunmayacak
Ve eskitecekse bileyim bunlarca vurulduğumu

ll.
Yedikule’de parçalı çocuklar dolaşır
Bizde günlerin ağrısı

lll.
Yaşamaklı bir sokağın ezberine yürümüşsün
Ve tutup diyorsun ki konuşulmuyor öldüğüm
Şimdi sana evimin kirli duvarlarından söz açsam
Işıklardan, seslerden, yürümelerden, çeçenlerden
ve gülüşlerine kumlu cesetler serpilmiş
başka milletlerden
Sonsuz karşılıklar peyda olur yaşamamıza
ve sevişmek mevsim normallerine indirgenir
Halbuki ellerimiz körü körüne sonbahar
ve yüzümüz beraat etmişken belirsiz bir sabahtan
Ağrımaktır
gelir bulur bizi nasılsa

IV.
Zaman gelir çok olurduk etimiz vardı mesela
Etimize kıyasla yine iyiydik sanki
Beni susmanı arardım ne yapar ne eder bulurdum
Sen yeni bir çağrılmanın eşiğinden atlardın
Böyle şeyler olurdu ve sevilirdik hayret
Biz yine iyiydik de şu evler bir acayipti
Onların arkasındaki evler daha da acayipti
Sesler vardı, kırılmalar duyardık ve olmayan şeyler
Hepsini eski bir çocuğun gözlerine bağışladık.

V.
Böylelikle:

Çıkarın beni burdan!

Hiç yorum yok: