25 Şubat 2016 Perşembe

SELVİGÜL KANDOĞMUŞ ŞAHİN




(Reşadiye / Tokat - )


       İlköğrenimini Babaeski’de, liseyi ve üniversiteyi İstanbul’da tamamladı. Bahçelievler ve Bağcılar Belediyeleri, Eğitim-Kültür Müdürlüklerinde bir süre çalıştı. Çeşitli sivil toplum kuruluşlarında görev aldı. İkbal Eğitim Kültür Derneği’nin Yönetim Kurulu Başkanlığında bulundu. İstanbul Üniversitesi’ndeki bir grup arkadaşıyla, ‘Üniversiteli’ dergisini çıkartarak yazı hayatına başladı. Milat Gazetesi’nde köşe yazarlığını sürdürüyor. Türkiye Yazarlar Birliği İstanbul Şubesi Yönetim Kurulu üyesidir. İstanbul’da yaşıyor; evli, dört çocuk annesi.
      Yazmaya lise yıllarında başladı. “Ellerinde Perçemler Ayaklarında İnciler” adlı ilk öyküsü Yedi İklim Dergisi’nde yayınlandı. Öyküleri ve  yazıları Değirmen, Eğitim Yazıları, Hece Öykü, Kafdağı, Kitap Dergisi, Kurani Hayat, Milat, Özgün İrade, Umran, Vuslat, Yedi İklim gibi dergilerde; Edebistan, Kadınnews, Medya Sofa, Özgün Duruş, Dünya Bizim gibi internet sitelerinde yayınlandı.
Yapıtları:
Öykü Kitapları:
& Gülendamın Renkleri (2001)
& Hayırlı Haber (2002, Eylül Yayınları, 70 s.)
& Eylül Sancısı (Toplu öyküler; 2011, Bengisu Yayınları, İst., 152 s.)
& Savrulan (2014, Okur Kitaplığı, İst.)
& Kırık Zamanlar (2015, Okur Kitaplığı, İst., 104 s.)
       Romanları: 
& Yusufhan (2006)
      Deneme, İnceleme, Eleştiri Kitapları:
& Söz Buğusu (2011)
& Hızırla Yolculuk (2011, Bengisu Yayınları, İst., 144 s.)

& Kalemin Yazgısı (2014, Okur Kitaplığı, İst., 136 s.)

Hiç yorum yok: