4 Ekim 2016 Salı

HARUN BALCI



       Şiirleri, Akatalpa, Kuyudaki Koro vb. gibi dergilerde yayımlandı.

Şiirlerinden Seçmeler:

MEZARTAŞI FİGÜRLERİ

-otellerin ‘g’ harfi eksik olan
yangın kovalarına

...
ben yaşamayı, sakınarak yürüyen bir kız bilirim.
ölmeyi fahişe
bundandır. çekilmedi tanrıya verdiğim poz
bundandır. ütüsüz gözlerle baktığım şehir
kazaklar giyinip üşüttü beni
...
gecenin bir ölümlük urganıyken sevişmek
ıssız bir ıslık sokulup araya
söndürür nefesini pekişmelerin
...
vazoların kırığına iliştirip eceli
ancak bu kadar ölebilirdim
hüzünsüz, bakir bir erkek kadar
...
salgın salıncaklara bindirip ölüleri
salladım. salladım. salladım.
...
hep aynı zarı oynar azrail. aynı kemikleri
bulsa düşer kalelerden
doğum evlerinden huzur evlerinden
tanrının bir salımlık azığı


Akatalpa, Sayı: 52, Nisan 2004

Hiç yorum yok: